Träningen

HEEEEJ!!!
idag e en dag med mycket blandade kännslor. Tacka vet jag gymmet som alltid får mig att må bättre! om inte i alla fall den timmen man är där <3

Idag vart det Zumba med: Emma som vanligt ;) men även Teres och Morgan som kom och testa. De älskade det! så himla roligt!!
Nu ska jag pyssla om mig lite här i min lägenhet som ser ut som 7 svåra år efter att folk bott här uta natt fixa iordning. ;) sen blir det lite käk. Vad vet jag inte. Men gott ska det vara ;)
Vi kommer dra till andra lång och sen ikväll blir det mys med Mattias <3333333333333333333333
jag e så glad att jag har sånna fina vänner! <3
älskar er så fruktansvärt mycket

...Jag känner även att jag blir tunnare och tunnare nästan för varje dag. Helt sjukt. känner att jag verkligen fått igång kroppen. Muskelr på armarna börjar synas mer, lite kul :)
Jag tänker inte på det med "mening" eller vad man ska säga. Men jag känner det på nått vis och då blir det ju att man tänker på det ^^

Aja nu springer klockan iväg. vi hörs 

Puss <3

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?