Tränar på Exclusive ;)

tja gott folk!!

igår var jag och Emma och tränade på Sportlife Exclusive!
oj oj OJ! Exclusive vet jag inte borde heta Sportlife Extrakrångel om ni frågar mig ;)

Detta är ett gym som e lite finare, lite bättre och lite mer exclusive helt enkelt!  det kostar även 25 kr extra att träna där.. TRODDE JAG!!

det visade sig när vi väl var där att det kostade 80kr extra. DET ÄRE VÄRT sa jag och satte i mitt svarta American Express kort ;)....haha eller mitt swedbankkort likva väl
Fick reda på att jag kom liiite taskigt till då sommarens erbjudande är att man får träna hela 3 månader gratis där. och det började den 1a juni!!!!!!! irriterande ^^
Sen fick jag även veta att jag va tvungen att ha ett så kallat (låskort) för att ens kunna lägga mina kläder i ett skåp. För att få det var jag tvungen att lämna mitt legg i pant!! OMG! bara där vart det irriterande.

Sen fick jag reda på att jag inte kunde komma in igenom grinden som de har till lokalerna (för det är ju nått man måste ha på exclusive.. eller? sortera ut skiten liksom ;) ) hopp så det va ju ett nedrans jox innan jag fick ta mig in och byta om. väl inne så fatta vi inte hur man låste då låset bestod av en liten plupp på skåpet som man tydligen skulle trycka in och hålla kortet på för att det skulle låsa sig!?!?!??!?! vrf!!! Varför inte bara ett vanligt lås? *ah just det, Exclusive* tänkte jag... så klart.
När jag skulle fylla på vattenflaskan hade de ett glashandfat som va skit snyggt det va ju bara de att spaken till själva kranen va så jäkla Exclusiv att jag knappt inte fick stopp på vattnet. då var man tvungen att parrera den där jäkla spaken så den skulle hålla sig i mittenläget av hela axeln för att vattnet skulle sluta rinna.. var av resultera i att jag stod och tjoa och gapa för att jag inte fick till det. OMG!

Resten av träningen var bra även om instruktören betedde sig som en Youga-fantast. men skit samma
bra vare och det blir fler ggr ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?