Sicken jävla KUK-DAG!

 

VARNING: Långt inlägg

 

 

Så får man inte säga men så säger jag nu!!

Dagen i sig har väl kanske inte vart så där jätte dålig. Jobbade så klart, var på lite möten och utbildning för sommarjobbet på Göteborgs parkering.

Käka lunch på Indiska med Teres och flickorna, Solen lyste allt va frid och fröjd.

Jag, Emma och Teres hade bestämt att vi skulle köra dubbelpass idag och Patric skulle vara med på ett av dem.

Det blev inte riktigt så.. Eller för mig blev det så, jag drog och träna tjejerna fick förhinder så de hade inte möjlighet tyvärr. Inga sura miner, Patric och jag drog på en Core-träning i 30 min, VI DOG! vi skratta båda två! :D

 

Sen drog jag på Zumba direkt där på.. När träningen var slut så drog jag till omklädningsrummet insåg att jag glömt handduk, kutar ut till receptionen för att låna en. Spydigaste bruden Ever står i kassan och säger NEEEE man kan inte låna en handduk, "du får köpa en..." säger hon buttert! "Va då köpa!?... går det inte att låna?" frågar jag. hon tittar på mig som att jag va helt hjärndöd och säger. "...jaah, du kan ju hyra en. det kostar bara 20kr" Jag kollar på henne lika illa tänker fula ord men säger "jag har bara kort" vår på hon pekar på deras kortautomat och säger, ”så bra.. vi tar kort!!” hon tittar på mig som om jag va helt efterbliven vilket störde mig. Så jag blängde tillbaka ”ah! Men jag tänker INTE hyra en handduk för 20 kr för att torka mig, det löser sig!!!!” så gick jag!! när jag kommer ut ur omklädningsrummet och ska smsa Patric som hade dratt till Pingu och lämnat sin väska i reseptionen för mig att hämta (så han slapp konka på den i onödan) så ser jag att min skärm e helt paj (?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!) VA I!? *Justdet ja!!!* tänkte jag, jag mobilen hade ju ramlat ur skåpet när jag bytte om. Och på nått oturligt sätt så hade skärmen spräckts även om jag hade skydd!? Jag försökte fixa det även om jag visste att det inte var lönt.. Jag va så trött, och utmattad efter passen, så jag deppa totalt! Just snyggt!!! Förra gången telefonene gick sönder så var det 5 dagar innan Jul så jag fick inte telefonen förens 4 veckor efter jul och nu går den jäveln sönder 2 dagar innan midsommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iofs mitt fel den andra gången ^^

På väg hem fick jag vänta på spårvagnen i 12 minuter då de av nån anledning inte gick fler gånger i timmen. När jag åkt två hålplatser inser jag att jag glömt Patrics väska i receptionen på gymmet! Inga spårvagnar gick så jag fick gå där med min tunga väska i backarna. tog hundra år (så nu ser jag ut som Gandalf the Gray)

Som tur var så kom jag fram relativt fort.. När jag var på G tillbaka till hålplatsen så kommer spårvagnen. Så i panik fick jag springa… Eller vänta. Skutta fram till spårvagnen för att slippa sitta i ytterligare 12 min om inte mer.

När jag skulle ta bussen hem så åkte den förbi mig när jag stod fast vid övergångstället. Såååå ah fick vänta 10 minuter!!

Som tur var hände inget värre när jag väl kom hem. Tur det, och än så länge har det varit lugnt. Tack och looov!!!

Sånna dagar kan verkligen ta musten ur en. Tur att de är sällan man har det så.

Men nu är jag helt slut. Ska gå och lägga mig efter ett avsnitt av American horror storys.

 

Så fin e min mobil nu!! det som lyser i hörnet är väl det som har någon tendens till att funka... tyvärr!

 

 

 

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?