Radioaktiv favorit


Vet ni vad det bästa på mitt jobb är?
det är när jag sitter och jobbar och jag sätter på radion...
Det spelar ingen roll vad som är på, vilken kanal som helst JAG KAN ALLT utantill. Reklamer, låtar, små Jinglar osv, ALLT. Det e sjukt. Varje gång någon kollar åt mitt håll och jag inte har ett samtal så sitter jag och sjunger eller mimar, immiterar rörelser och har mig! jag har vanligtvis väldigft kul på mitt jobb. Du och jag radion...du och jag!
Han är en trogen vän!
vare sig det är en låttext: but you didn't have to cut m....riiiiiix morgon zoo!!!...Holy Diver...Rock klassiker tidernas bästa ro....Flyg resor flygresor punkt se *sjunger*..
ah ni fattar, det kvittar. Jag sitter aldrig still!

JAG ÄLSKAR radion på jobbet!! :)
även om jag många dagar längtar efter nån ny dänga som man bara inte kan vara utan. Det kommer väl som småning om det med ;) tills dess diggar jag vidare

JAG_ÄR_IPREEEn den inteligenta verktabletten..mot verk och feber___nedsettande jag är helt enkelt inteligent.... *nynnar*


PUSSSSSS <3 ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?