Pirr i magen ^^

Hej godingar!

Jag är lite pirrig i magen idag. Lite så där smått nervös och längtansfull (A)
Jah det är inget så där jätte allvarligt som en arbetsintervju eller nått stort tal man ska göra eller något annat man brukar bli nervig för... Ne.. Idag ska jag på date ^^
*Med vem fasen då!?* tänker ni.. Patric så klart ;)
Han har ju köpt träningskort på Sportlife och jag har hela tiden velat att han ska testa på de passen jag tränar, För att se om det finns nått som kanske han tycker e roligt osv.. Men det har aldrig riktigt blivit av.

...Förens nu!!!! :D
Idag kl 17:10 blir det Bodypump med han den där, killen som jag gillar allra bäst ;D
skicka det i ett sms till honom

Jag: "Det känns som vi ska på date! lite pirrigt ^^"
Patric: " ;) Är ju en date ;P"
Jag: "är det :$"
Patric: "Klart det är! en tränings-date ;)"
Jag "hihohiho! vi ska på date! ^^"

...så gick det till haha!!
jag ser verkligen fram emot en träningsdate med dig älskling!
det ska bli skit kul.. gillar att vara med dig
du är så otroligt fin både på in och utsidan ;)
ÄLSKAR Dig!! så mycket att jag inte vet hur jag ska kunna säga det till dig så det blir rätt. ord kan inte göra min kännsla rättvisa. BARA SÅ DU VET ;) <3<3<3

Kommentarer
Postat av: spiderchick

mys :-)

2012-06-14 / 15:53:19     URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Agnes

Haha ni är la för söta ^^

Svar: Ihih ho ho! ;) ibland så får man allt tillet <3
EléPeléBus

2012-06-20 / 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?