oväntat Avbrott!?

HEEEEEJ! :D
 
jo jag vet, har haft ett litet avbrott här i några dagar, ser även att ni tröttnat lite på mig och antalet läsare har minskat.. Jag vet själv hur tråkigt det är att gå in på en blogg, tro att de skrivit nått nytt och varje gång hittar man de där inlägget man läste förra veckan!!! så jäkla tråkigt! klart man slutar läsa :)
 
Så här ligger det till. Det är mycket med jobbet nu innan semestern, Och mycket med mig själv som händer. Men jag har snart semester i några dagar och jag LOVAR att köra en stor bomb med inlägg där innan och efter midssonar bara för att. kommer även tidsinställa lite inlägg för att jag ska kunna få tid till mig själv i någon dag med. Planen är att kicka igång bloggen till 4 inlägg om dagen igen. Dock vet jag att sommaren brukar va superdryg, många läsare som försvinner inklusive jag själv som helst vill va ute i de fina vädret.
 
Men vi ska nog klara detta... Eller hur ;)
 
 
PUSS! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?