Önskelistan!

Gott folk!! Nu är det dags igen!
 
Den årliga....wait for it...wait for it.... ÖNSKELISTAN!!


och nej.. Det är inte till Julafton. Det är till min födelsedag! *I år igen* Tänker ni.. Jadå. Likt resten av befolkningen har jag födelsedag en gång om året... Eller ja, likt de flesta av befolkningen, om man nu inte e född på ett skott-år. Då kan det bli lite knivigt med den årliga önskelistan ;)

i år önskar jag faktiskt mig lite grejer i gämförelse till förra året. Tänkte punkta upp dem här för "skojskull" #Hint, Hint# .  :D
Det jag önskar mig mest är som i vanlig ordning högst upp ;)

1. Gymkort guld samma som förra året - Sportlife

2. Torkställ délux med ultra coola funktioner som man bara måste ha när man bor i en trång lägenhet! :D

3. Denna underbara fonduegryta!! Jag har ALLTID velat ha en


4. VERKLIGEN detta bordet!! herre min skapare, de ska jag ha oavsett vad ;)


5. några av dessa kuddarna. Blev helt kär :) de va jätte söta <3

6. En potatispicka så klart. Det har jag inte hittat nån än ;)

Visste ni föresten att de har sånna här roliga vagnar på Ikea!?
det visste inte jag ^^ Jag gilla dem skarpt.

På bilden: Teres och den omtalade brickvagnen :D

Här har vi sånt som jag verkligen skulle kunna tänka mig i sommar.
Det är lite kul att se vad man önskar sig från år till år också. Förra året var det ju faktiskt bara ett årskort på sportlife, Vilket jag har utnytjat som en galning under året :) BÄSTA PRESENTEN nånsin <3

Så gott folk. inga planer skall behöva smidas här har ni det, svart på vitt min önskelista ;)
det är bara att punga ut ;)

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?