Nära skjuter ingen hare!

Tjaa!
kommer ta ett upphehåll med Dagens favorit. Hitta ny motivation. Det var nog inte rätt tid för mig att köra det nu ^^
 
 
Hur som helst, hade tänkt berätta en grej som hände mig här om dagen.
Fysaaaaaatan så nära de va...
Där gick jag och strosa på gatan, på väg hem efter jobbet. livet lekte, Solen sken fåglarna kvittra, ah ni fattar grejer.... SPLÄTT! säger det.... 5cm från mig landar en stooor feeet fågelskit! rätt på marken. hahah! snacka om att jag blev snopen.
 
Två tanter gick förbi mig, tittar förvånat ner på bajset och säger i gående fart "Det va nära ÖGAT de du" och så fortsatte de att gå.
Förvånad ble jag MINST sagt..
De enda negativa med att bajset inte kom på mig var att jag inte kunde köpa nån trisslott.. ;)
 
För ni har väl hört vad dom säger? det sägs att om man får en fågelbajs på sig så ska man samma dag passa på att köpa en skraplott. tydligen så ska man ha större chans att vinna ^^.. Har dock aldrig lyckats testa den där teorin. Hoppas verkligen jag slipper i framtiden med ;) hahah!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?