Något inte så charmigt!

Ni vet dom där gångerna när man gör någonting speciellt och man själv tror att man ser ruttinerad och säker ut och så blir det oftast tvärt om ^^?

Så var det för mig igår. Jag lovar er: jag såg ut som en vilsen flamingo där jag gick inne i nordstan med fullt av folk.. tuggade på mitt tuggummi i godan ro.. i sinom tid blev jag trött på tuggummit och tänkte att jag skulle spotta ut de i närmsta tunna.
tillslut ser jag den. den skinande korgen full me skit! jag siktar in min destination.. Gör mitt gummi redo att spotta ut.. OCH I all hast när jag precis ska spotta ut det i handen för att kasta det, var det nått som hände!?
jag spottade lite för sent och handen kom lite för fort så jag gned in hela tuggummit i kinden istället hahaha!!!
Jah, jag tyckte det va en bättre ide.. kan man spara det till senare xD
haha neee, Grasiöst vah!? ;)

Jah, som tur var så fick jag slängt tuggunmit i alla fall efter att tafatt ha försökt smita undan mitt smarta drag och hoppats att ingen sett..
Men den bjuder jag på. Inte varje dag mina briljanta drag går snett ;)


PUSSHEJ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?