Jag får ha mig som favorit!

Dagens favorit var nära på att bli bortglömd där. Men NEHE se du! det bidde den inte ;)
Andra hjärnhalvan VAR ändå med idag även om den inte alltid fungerar när den ska!

Jag tog bannemig tillfället i akt idag när jag tittade på min träningstatestik på sportlife. det är 13e idag och jag har redan hunnit träna 10 pass :O det är alltså 1 pass ifrån vad jag gjorde på hela förra månaden!?!?!?! vad hände där då!? jag hänger inte med alls...Jag har ju bara haft kul :) blev helt chockad - SÅ vad gjorde jag då.. *Nä detta går inte.. 10 dagar av13 det är för bra* tänkte jag.. Så jag tog med mig Patric på jakt och hem kom jag med två stora byttor B&J och en daim.
Det är inte alla dagar som jag unnar mig något så där. Jag har redan ätit daimen och känner mig nöjd. MEN NEJ! jag ska frossa idag ;) för det är jag värd!

Favoriten idag är mig själv: inte för att jag tränar som en narkoman sniffar kokain utan för att jag faktiskt har en vilodag idag. Sen ska jag ha vila på fredag och lördag med.. Dock ej frivilligt ^^
Ska på Sommarfest med jobbet då vi går på ledighet dagen innan midsommar - nästa vecka :O
sen på lördag drar jag till kusin-vitamin med familj då hennes lille son Alfons ska döpas!!! Det kommer bli kanon!
Söndag börjar träningen igen! ;) så jag ska lata mig, tjocka upp mig. röra mig så lite som möjligt nu under dessa dagarna. Det är jag värd

puss på er


Osminkad och jävlig lyckades jag inte ens få med mitt hår på bild.. eller vad säger jag, hår!? jag har ju inget. kan ju vem som helst se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?