igår och idag

HEEJ!
ny design på blogg.se för alla oss användare, kul kul!!

Igår var det jobb som vanligt en torsdag. Efter det drog Patric och jag till gymmet. Till min lycka så tyckte han att det var jätte kul!! :D va gla jag blir.
Efter det så fick vi ett sms av Catrin som fråga om vi ville hänga med till Liseberg och kolla på Björn Rosenström.. Visst, vi är ju inga jätte fans så men han är ju rolig tänkte vi. Så dit drog vi. När vi kom fram hade han redan slutat spela sen en tid. Så Catrin med familj och jag & P gock en runda på Liseberg. Mycket trevlig.. :)

När vi kom hem han vi sätta oss, drick ett glas vatten och kolla lite på TV så kom Terre och Agnes inflygandes :D de ska ju på Metaltown i helgen och ska bo här hos oss :P

Igår var en väldans trevlig dag..
Ikväll ska vi  ha sommarfest med jobbet.. jag drar lite tidigare än planerat och tar en buss me Patric till borås för att möta upp far.. I morgon vankas det dop :D

KYSS PÅ ER <3
Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Jätte söt blogg har du :)

Svar: Hej Matilda!Kul att dy tycker det :) får kika in på din blogg med du ;)
EléPeléBus

2012-06-17 / 18:20:01     URL: http://enligtmatilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?