I form eller inte nu kommer bilder

HEJ!!

jag varnar kännsliga läsare för en hud-chock nu när jag lägger ut lite bilder. Oväsentliga delar är så klart censurerade!!!


Jag vill inte att det ska verka som något annat än att jag visar er och mig själv hur jävla grymmt det kan bli!!
Jag vet att jag inte är klar än och att jag inte just nu tänker på det så där oerhört mycket. utan vill bara må bra igen. Detta är ett av mina verktyg dit.


Förebilderna tog jag 2012-01-18
så det var ett tag sedan. Tänk även på att dessa skillnaderna ni ser här innefattar även några veckor med LCHF innan vi åkte till thailand . Dock lyckades jag gå upp alla mina kilon igen under resan!
sen även två uppehåll: ett på 10 dagar och ett på 8 dagar. Annars hare vart fullt ös med träning och, ja ingen speciell kost efter det. Har bara tänkt på tider och mängden jag stoppat i mig... Just det, Jag har druckit Gainomax med, började dock nyligen med Proteindrinkar som gjorde resultatet ännu bättre.

Efterbilderna ni kommer se är ifrån 2012-06-02

Före:









EFTER:









Så här ser det ut. så är skillnaderna och jag älskar att träna, det är det jag tycker är kul och jag känner att jag mår bra av det.
Får se om jag nån gång gör en ny formcheck. det vet jag inte.. Känner att lägga upp mig halvnaken här känns inte helt okej, men jag tycker att ni ska se sanningen och hur det verkligen går till.

Jag hoppas att detta kan vara lite insperation för vissa att man inte ska ta sååå seriöst på träning och dyligt, Gör det du tycker är kul och gör mycket av det som är roligt så blir resultatet GARANTERAT posetivt..

Ni är så fina allihopa och ni är bra som ni är

puss på er <3
Kommentarer
Postat av: Agnes

Heja heja! Beundrar ditt tålamod att hålla på att träna ^^ Syns på bilderna med. You go girl!

2012-06-02 / 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?