HYPER!

Hej mina godingar.

hur mår ni????
idag mår jag.. ja, jag vet inte? lite konstigt. vet inte om jag mår varken bra eller dåligt.. Aja det löser sig sa kärina som sket i ljummet vatten ;O så kass ;)

Tänkte måtta upp min träning hur den ser ut fram till nästa fredag här nu :)
Det är fortfarande prelle-bokningar jag gjort så allt kan ju förändras. Jag och tjejerna ska för övrigt på bio på torsdag. äta gott och lite så. ska bli kul så jag hoppas på en dag med vila där falktiskt. vi bokade mest för att ha nått o göra falla det inte blir bio ;)

1/6 Zumba fitness KL: 17:15
2/6 MRL KL: 11:20
3/6 Zumba Fitness KL: 12:45
4/6 MRL 17:00
5/6 Zumba Fitness KL: 17:20
6/6 Bodypump KL: 12:00
7/6 MRL KL: 17:00
8/6 förhoppningsvis Zumba KL: 17:15

Lite overkill tänker ni. Men ne så är det faktiskt inte.
Zumban är fys och tar inte ut kroppen på samma sett som om du skulle köra ett fett Bodypump-pass.
MRL är också fys men innehåller lite mer dynamisk styrka än vad zumba gör.
Bodypump är FETT MYCKET STYRKA så sjukt jobbig haha ^^
men ja, när man varierar sig så pass så är det inte hela världen. Glöm heller inte att jag sitter ner på arslet heeela dagarna. igentligen så är 1 timmas rörelse sjukt lite emot hur mycket man ska röra sig sammanlagt på en dag. men skit samma!! jag gör detta för att det är kul och det är huvudsaken :)

PUSS <3
Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: självklart! En fika låter jätte roligt! :D säg en dag som passar bara! Kanske kan dra ihop gänget. Jag är ju ledig varje dag ;) puss

2012-06-01 / 20:51:17     URL: http://idaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?