GODASTE FRUKOSTEN!

Har ni testat att käka en halv kesella med ungefär 1-2 dl hallon???
Alltså detta är nog den godaste frukosten jag någonsin tryckt i mig! SNACKA OM LYX på hög nivå. Jag längtar tills jag ska få äta det igen!! (imorgon alltså) Ska bli så gott!!!!!!! <3

Igår låg Patric och jag och prata i sängen i säkert 2 timmar innan vi somnade. Vi pratade om sånt som gör oss arga, ledsna sånt som stör oss och sånt som bara känns helrätt! Känndes riktigt bra och något som jag saknat på ett bra tag.. Att vi pratar <3l!

Idag ska jag träna och det ska bli så jääävla underbart!!
Har inte tränat på två dagar nu och det känns som en evighet :/ Jobbigt. Men idag blir det Zumba med Marlene! ska bli kanon!!

Vi hörs senare

Puss på er
Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Haha men what?! Vilken knasboll till klasskompis som kissar mitt under gympan? Hon måste verkligen ha hatat gymnastik ^^

2012-06-06 / 10:10:04     URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?