Gedigen sommar

Hej Godingar!!
 
Jag har under dagen suttit och tänkt på vilken gedigen sommar jag och min andra halva har framför oss ändå!?
Givet så hade vi midsommar som jag tycker var startskottet för hela sommaren! :D
i helgen åker vi till Falkenberg. Patrics Pappa och hans fru har hyrt en stuga där, så det blir mys. Va ett tag sen jag var i Falkenberg nu!
Den 8 Juli blir det fireri på Liseberg då jag fyller 21 dagen där på. SÅ INGET TYRÅLEN för mig då heller. man MÅSTE ju vara 21 för att få dricka där. Ni kommer väl ihåg förra året när ja var på Liseberg 1 dag innan min födelsedag och inte fick dricka på någon pubb alls!
V.31 så kommer vi vara på Öland tillsammans med två goda vänner. Vi har hyrt en stuga där så då hopaps jag på fint väder (!)
någon vecka efter det så ska vi hem till Uhamn för att kika på Torpaspelen och ha en helhelg tillsammans med Teres och tjejerna.
sen har det även vart tänkt att vi ska dra till Skara-Sommarland en hel bunt och busa av oss lite innan vi ska återgå till våra arbeten igen.
 
Sen är det som sagt Cypern med Uppa och Agi i oktober :)
 
Bra sommar helt enkelt.
Nu måste jag fixa lite med tvätten här hemma, duscha och hitta vilka kläder jag ska ha på mig.
kl 16:10 går tåget till falkenberg! :)
 
Puss <3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?