En sån där Elin grej som bara jag lyckas med!!!!

HEEEJ!
 
Första dagen på P-bolaget idag. Fruktansvärt roligt har jag haft ^^
folk är så trevliga så man nästan undrar om de tror att jag inte trivs ;)
skoja bara. Allt går bra i alla fall.
Tänkte berätta om min morgon som kanske inte var riktigt lika bra! oj oj oj hahah!!!
Detta är en sån typiskt Elin-grej så ni kommer flabba brallorna av er!
 
Min mobil är ju sönder sen en liten tid tillbaka. Jag har då fått ta en gammal telefon som har lite skavanker här och var. typ inget LJUUUUD!!!!! så höll ju på att försova mig i morse till en början, tur att jag ställt min gamla hedeliga klocka som troget ringde kl 8. upp som ett skott flög jag ur sängen och la mig i soffan o kika lite på Lets Dance! fixade mig, sket i att äta frulle (tänkte jag skulle göra det inne i stan då jag skulle ta en tidig buss) HEJ PÅ DEN DU! bussen kom inte, Där stod jag som en liten flicka som sålt smöret och tappat pengarna. En sak är säker: JÄVLAR VA JAG SKA KÖPA EN BIL!!! skit bussar -.-!!!!
Nåja! in till stan kom jag i vilket fall. För sent! så jag han inte käka nån frulle. tog spårisen till den angivna hålplatsen och skulle spatsera in bland de identiska husen.... JAA Identiska! jag kunde inte hitta det huset jag letade efter! DET VA OMÖJLIGT!! så jag tog upp telefonen och ringde Patric. "Hej kan du hjälpa mig, jag hittar int..." där dog telefonen!?!?!?! meeeh, tydligen hade inte telefonen laddats ändå under natten. TYPISKT!!! så jag börja springa in till olika cafér, butiker, salonger och fråga efter vägen. men inte en käft visste vart Göteborgs Stads Parkering AB låg!!!!!? jävla göteborgare tänkte jag, *de duger inte till nått....!* Chi fick jag när min räddande ängel, i form av en byggarbetare kommer fram till mig. tittar på mig med förstående blick och med ett sympatiskt leende "Jag vet vart det ligger!!" ATT JAG INTE LA MIG PÅ KNÄ OCH KYSSTE HANS SKITIGA FÖTTER DÄR OCH DÅ!!! gud sicken lycka!! som tur var så hittade jag tillslut och jag vill tacka den sympatiska-mannen-med-byggkläder än en gång! TACK <3 <3
 
sicken tur - för oss emellan så hade jag ALDRIG ens hittat tillbaka den vägen som jag kom ifrån! hahaha! sicken morgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?