Den undeligga anledningen varför?

Hej!
 
Asså det är hopplöst att jag inte kan uppdatera oftare.
En bidragande orsak är att de nya upplägget på Blogg.se gör att allt laggar. och då menar jag verkligen ALLT!! Det är hopplöst!
Och videoinlägg kan jag inte heller göra då min mobil är paj. såååå typiskt.
 
Solen skiner idag. Jag hoppas på att jag och min gooding kan ta en promenad sen om han orkar :) Prata och babbla om livet och alla planer man har :)
i helgen bär det av till Falkenberg för lite mys med Thomas och Annelie, det ska bli jätte kul - men en som VERKLIGEN!! verkligen är förväntansfull det är Patric, han saknar dom väldans myckt och det förstår jag.. fina människor dom där två <3<3 det ska bli jätte kul :D
 
va fasen vare jag tänkte på!?!?!?
jag kommer inte ihåg, nu ska jag städa.
D
PÖSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?