Att SnippSnappa!?

Jag och Teres snacka nyligen om hur tråkigt det är när man är tvungen att ta sig från A till B och de där B:et ligger irriterande långt bort.
Som Teres situation till exempel. Hon måste åka till Ludvika här ifrån Göteborg nära på 1000 ggr då hon håller på att flytta hit! hon sitter i köer, fastnar i trafiken åker genom regn i 30km/h.. Ja ni andra som vart med om långa bilfärder som man inte vart så där jätte sugen på VET hur det är ;)
Men frukta icke gott folk, Framtiden är närmre än vi tror och om bara några 100 år. eller 500 år... så behöver vi bara *Snap* *snap* med fingrarna så är vi redan vid punkt B ;)
eller hur!?
Eller som Teres sa"Jaaa!! fan va vi skulle snippsnappa "


.... ah jag vet inte om det nånsin kommer gå. men tanken är i alla fall god

*Tänker* "Tja Elin ska du med ut i helgen?" ..... "Nä jag kan inte, jag ska SnippSnappa till Turiket då"

GÖÖÖÖTT! ;)



Hade man kunnat SnippSnappa hade det säkert sett ut så här! Själv hade jag nog sett ut som på sista bilden... förvånad varje gång ^^^

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?