vimmel i tvättstugan!

Vimse-Elin är igång igen!!
Hade satt upp mig på fel tvättid idag, trodde att jag hade allt under kontroll. SÅ FEL JAG HADE!! jag hade bokat upp mig på fel dag, tur i oturen att ingen hade satt sig på nån tid när jag satt igång och tvättat, chockad jag blev när en tjej kom ner kl 12 och med tvättkorgen i högsta hugg, för på den dagen jag trodde det handla om hade ingen satt upp sig efter mig.
 
uppdatering!!!! Jag trodde att det var den 1a Juli idag och där hade ingen bokat upp sig på min tid. MEN idag är ju den 2a Juli och ah, då hade faktiskt nån bokat upp sig. men ingen hade kommti. TUUUUUUR DÄÄÄR!!! vad tänker jag med? vart har jag lagt hjärnan nån stans??? ah ibland kan man undra detta känns ju inte så där jätte sunt. haha
 
tur att jag inte behöver tvätta på någon vecka nu då ^^
nu ska jag vika tvätt här. hare gött så länge.funderingar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?