VARNING för ficktjuvar!!

På Bellevue finns det folk av alla dess slag: korta, tjocka, smala, fula, gröna röda ha ni fattar.. Morsan fick en beundrare som liknade Super Marios farfar förra veckan Teres har haft två.. nej förlåt TRE sammanlagt sen i söndags förra veckan MOhaha!
Först en Mostafa som kännde sig stålt över att nästan ha gissat rätt på att Teres var Chilenare och sedan sa "INKEN FaRAA! INKEN FaRAA!!!" till allt vi sa! tvinga henne och ta hans nummer och snacka om att vi skulle komma och hälsa på, käka middag och lukta på hans parfymer från Turkiet!?? (detta var förra Söndagen)
 
Idag: Först en spansk medelålders man som var sugen på att bjuda med min kära vännina till Spanien, lära henne spanska och ah: erbjuda henne boende av nått slag (skall tilläggas att han var gift och att det inte hade nån betydelse för flirteriet han låg inne med! haha)
 
Sen kom en afrikan släntrandes "vart har du varit i hela mitt liv!!?" "nu vet jag vad jag vill ha.. det är du! snälla kan du ta mitt nummer!?" klart Teres tackar jag till att ta hans nummer på en bit papper men lämnade det på bellevue när vi gick! HAHAH sicket pådrag!
är mycket tacksam att jag klarat mig från detta spektakel, känns mest som de arga tanterna gillar mig mer xD fräser och sputtar som arga katter gör dom mohaha
 
 
Ungefär så hår såg jag ut när de ropade ut att man skulle hålla HÅRT i sina grejer då ficktjuvarna var i farten... Jag misstänkte varända en!... Jag menar, en rollator eller käpp kan ju faktiskt vara en smart täckmantel för att lura till sig ett och annat... Även undeliga gubbar med flint och överdrivet färgat hår ska inte underskattas!
 
 
Puss ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?