Inte så mycket på lager

Har inget kul att berätta och ändå vill jag skriva något. Kanske är det för att jag inte alls har så mycket att göra!
ikväll ska jag i vilket fall ta kort på möblerna som jag ÄNTLIGEN fixat. Ska se om jag hittar en bild på hur det såg ut tidigare, har vart ett jädra meck. Men det är så det är när man köper grejer på blocket. Vilket jag tycker är själva charmen! Älskar blocket, att hitta fynd som man sedan kan fixa och dona och göra om och ändra.
köpte även en tavla på Bellevue marknad som var ganska risig, men den hade en ganska bra ram till en grej jag behöver. Tyvärr var jag lite för ivrig när jag satte igång att reparera den och måla så har ingen bild på hur den såg ut innan. men den va inte grann! ^^ nu ser den redan bättre ut och jag har en del kvar.

ska lägga ut lite bilder på möblerna ikväll :)

Snart ska vi till Ludvika! ska bli jätte kul!! få se lite hur Teres har det i sina hemtrakter, förhoppningsvis få lite sol på kroppen under vistelsen, siar att det är bättre väder där än här mång ggr ^^

Skepp och hoy kände jag för att skrika men det stämmer ju verkligen inte ^^
jag behöver nog hjälp så som jag beter mig ;)
Kommentarer
Postat av: dominic

älskar verkligen citatet i din header!

Svar: Ja den talar verkligen till en, väldigt sann text :) kul att du hittat hit.
EléPeléBus

2012-07-18 / 17:52:51     URL: http://youngadults.blogg.se/
Postat av: dominic

Ja, du har en mysig blogg :)

Svar: Tack det samma ;)
EléPeléBus

2012-07-18 / 20:17:22     URL: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?