silky smooth

På jobbet har dom lyxat till det lite nu när folk har semester till höger och vänster!
DASSPAPPER: silky smooth som jag döpt det till.
Det är så mjukt att jag hade kunnat rulla in mig i det och somna så där gott som man gör när man får vira till sig allt täcke som finns i sängen och bara gosa!
Eller: silky smooth så där så man känner att om hälften vore nog skulle man ändå torka sig lite extra för att de va så silky..och smooth!
Har hört att riktiga män torkar sig med sandpapper, själv är jag kvinna och föredrar silky smooth-pappret på jobbet! haha sicken syn jag fik. "Elin ska du på toa?" .."Nej jag bajar bara på jobbet, där har dom ett papper av den allra finaste modell.. silky smooth.."
 
 
..*Undra om det är Lambi tro?*
 
 
För övrigt något jag verkligen hade velat göra på Patric nån gång i framtiden! Mohahaha!... Eller föräldrarna! ;D
Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha åh så måste jag göra någon gång ^^

Hoppas du gillar glassen när du prövat ;-)

2012-07-16 / 17:04:53     URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?