Öland ska la ha bra väder eller?

Godkväll folket ;-) hoppas ni har en fin kväll. Oavsett om ni jobbat eller har semester :-)

Känns tråkigt att jag inte kan få upp några bilder här under veckans alla inlägg.. Det är ju trots allt halva nöjet. Ni får hålla ut ;-) <3

Ska börja med gårkvällen. Patric verka va dålig i magen o låg under mig i våningsängen här och fes. Lukten va nog de vidrigaste nånsin så i ren ilska drog jag med mig mitt täcke o kudde o skulle protestsova på golvet. dummaste iden nånsin. Somna gjorde jag. Men aj min rygg. vakna flera ggr under natten och av ren stålthet låg jag kvar för jag vklle bevisa min poäng. *Fis ALDRIG i min närhet igen* ungefär.. kl fem kröp jag tillbaka i min säng igen och sov till 10 i morse... vi alla pallra oss ner till stranden vid 11 då vädret va ganska bra.. på stranden blåste det o målnen avlöste varandra. Emma o Nicklas gav upp men patric o jag låg kvar tills regnet kom.. vi fick springa in under ett träd med alla våra grejer.. Vi tittade på varadra och brast i skratt.. Romantiskt lm nått. Nu ligger vi i sängen och kollar på US Marsahlls. jag har huvudvärk så det blir nog en tidigkväll.

Just det.. verkar som morsan blivit med iphone. :-)

Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?