När komikerna kom till skolan!

När jag gick mina sista år i skolan så hade vi alltid en dag i början på året som skulle vara rivstarten på hela spektaklet! Vad den dagen kallades kommer jag inte ihåg men kul var det, (gymnasiet var det, kanske jag ska tillägga) Vi fick besök av bl,a hon äventyrarenRenata Chlumska, Kristian Luuk, Björn Gustafsson och Soran Ismail.
Det var många fler, men jag kommer inte ihåg vilka.
 
Renata var ju hon som besteg Mount Everest och tog sig runt USA med bara kanot, Cykel och Inlanes, det tog 439 dagar! Det är fan över ett år! RESPEKT!
Luuk kommer jag ihåg från den gången han var på vår skola: Det var flera hundra elever där (hela skolan) Och när en tjej går så ropar han i micken "Jaha och vart ska du då? du den tjejen som går nu längst uppe i hörnet??? HARU MÄNS ELLER!" Att jag inte dog, hon skämmdes ju ihjäl men va fan. Fick reda på att hon tydligen hade mäns med Mohahah! ännu värre!
När Björn Gustafsson kom så blev det ett jädra spektakel! alla mobiltelefonerna var tvugna att vara avstängda, kamror tagna av lärare, skolans filmteam fick stänga ner: Jävligt löjligt tyckte jag då *har han fått storhetsvansinne eller* tänkte jag, Lärarna vart skit besvikna för de var dyra och de kom inte med nått speciellt budskap till oss elever som det var bestämt (Det var liksom en motivationsdag som kändisar skulle skoja till det, men ändå ha en underton i hur viktigt det är med, livsmål, ödmjukhet osv.) Grabbarna hade ingenting, Igentligen skulle bara Björn kommit men han hade tagit med sig Soran som sällskap VILKET VA TUR för Björn SöG!
Björn höll på att larva sig: om när han var i alperna och bl pinknödig på vägen ner i backen ellern är han stötte på fel tjej.  Soran där emot berätta ett sånt härligt skämt, Han berätta med sån inlevelse att man såg hela förloppet framför sig vilket var jävligt kul..
Framför allt berättade han om en gång när han träffa en tjej på bussen och bara var allmänt jobbig.. De var inga mer på bussen än honom och den här tjejen, han frågade om han kunde få sitta breve henne.. Trotts alla tomma sittsar xD bara där börjar man ju undra va han hade i kikaren. sen satte han sig närmre och närmre börja prata även om hon inte svara, han sa att han älska henne osv. Drev henne till vanvett hon sprang typ där ifrån. Mohaha! alla skratta så dom grät!! han va så rolig!!
 
Nu i efterhand tror jag att kamrorna var nedstängda så att ingen skulle kunna sno Björns skämt som han drog eller nått.. Annars kanske det var att han inte palla att se sig själv på nätet när allt kom upp. Ingen aning. skummt var det i alla fall.
 
 
*Bilder hämtade från google*
Kommentarer
Postat av: brush

En alldeles egen dag heter dem

2012-07-17 / 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?