När Arbetskollegorna lyser med sin frånvaro.

YO!!
 
Sitter på jobbet, Det är ganska lugnt.. Man känner sig så olydig när man sitter här och bloggar på arbetstid, men det ska inte vara några problem har dom sagt. surfar mesta dels då det inte finns så mycket att göra. Kan ju inte sitta och rulla tummarna hela dagen..även om det blir en del av det med ;-)
 
Jag är van vid att välja mitt eget tämpo och att det aldrig finns ett stopp för hur snabb, efektiv eller noga man kan vara! här sitter jag mest och väntar på att någon p-apparat ska paja så man får lite samtal så att man känner sig användbar ;) tills dess så får jag nöja mig med alla miljoner bloggar som finns där ute och aftonbladet mm.
 
..Vilket leder mig till rubriken :)
Varje liten sida jag går in på har nån annan redan vart inne på så pass många gånger under de senaste veckorna att datan kommer ihåg den xD Tycker det är ganska kul eftersom vi i arbetslaget satt på ungefär samma sidor på Inco och nu när man kommer hit så känner man igen sina kollegor även om de lyser med sin frånvaro. (vi arbetar i ett sorts skift kan man säga... olika tider.) 
 
UPPDATERING!:
Inser hur jävla tråkigt detta inlägget var och att jag måste lida av tristess just idag. KAN vara för att jag e så veldans sugen på att dra hem och fixa med mina projekt där. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?