någon som vill köpa en katt?!?!?!?!? vid snabb affär får ni 1000 kr!!! TA DEN!

Jag är i allra högsta grad benägen att ge dig min katt!!!! ta den! TA DEN SA JAG!!!
 
ungefär så tänkte jag när jag skrev rubriken till detta inlägget. 
jag har vart frånvarande ett tag här på bloggen, vilket faktiskt vart ganska skönt. svårt att blogga när ens mobil e paj och datan e segare n en snigel i snöstorm?!?!? kan knappt blogga eller lägga in några bilder alls: En liten sidoflik, så ni vet lite varför och vad som händer 
 
Över till katten!?
 
han heter Grollis är 8 år och mycket pratglad, rättare sagt han pratar hela tiden, eller nej han TJATAAAR!!, tvångsgosar och äter dig ur huset!!
 
någon sugen!? hör av er
 
// hälsningar desperad kattdam!
 
 
 
Ja! hur har ni kattägare det där hemma? har ni med det så när ni kommer hem efter ett ärende i stan eller en fika hos en vän eller bara EN NATTS SÖMN!!!!???
 
jag kommer hem hinner inte ta ett andetag ens innan det börjar. och dett a är HELT UTAN ÖVERDRIFT
 
KATT: mjau,    mjau,   mjau,  Mjau, MJau, MJAu, MJAU, mjaU, mjAU, mJAU, MJAUMJAUMJAUMJAUMJAUMJAUMJAU*
Jag: TYST!!!!!!!!
KATT: ---------------------------------------Mjauuuuuuaaauaaaaauuuuu!!?'
jag börjar med gulligull taktiken som alltid får ett bakslag till en utgång man inte e sugen på. katten hoppar upp i knät och gnider nästan av sin päls mot dina händer, din tröja eller vrf inte ditt tanjentbord som du hade så gött i knät!?
jag puttar ner katten!!! skönt nu håller den nog käft! *tar ut segern i förskott..aldrig bra*
 
KATT: MJAAAAAAAAAAaaAAAU!??????.......mjaumjaumjaumjaumjau..MJAU!!MJAU!!MJAU!!!!!!
 
här ger man upp... Eller så skriver man ett blogginlegg som förklarar en helt vanlig dag hemma hos morsan! -.-
 
 
kattskrälle!!
 
 
                                                                                                                        
Kommentarer
Postat av: brush

HAHA OVANLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: neee brorsan inte riktigt hahah!!! kännde jag va tvungen att slänga ut det!! blev fan helt galen! xD
EléPeléBus

2012-07-12 / 02:38:23
Postat av: Gaymasen

Sv; Men eller huuur, haha! Orka köra snigelfart. ;-)

Svar: Nää verkligen!! Man blir tokig :P
EléPeléBus

2012-07-12 / 11:15:51     URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?