Mini-semester i Ludvika

HEY YOU I dont want your girlfrieand no way no way!!!
 
ah okej då, ge mig henne!!!
 
Har ni sett den hemsidan felsjunget.se? haha den är så rolig! folk har på sidan lagt upp hur fel de kanske sjungt i en låt och vad den igentliga texten är:
Exempel är den där låten där de sjunger: rock the microfon
men att de vanligtvis sjunger: rocka mocka fow
eller nått ^^
 
här kom jag på att jag sjöng heeeelt galet
 
Avril lavign sjunger i låten Girlfriend:
Hey hey, you you, I don't like your  girlfriend
No way, no way, I think you need a new  one

Medans jag som sagt trodde hon sjöng i don't want your girlfriend! haha1!! tänk så fel det kan bli!! tänkte va fan!? detta verkar ju inte stämma alls! därför var ajg tvungen att ta upp det ;)
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej och hå i helgen var jag och hälsade på Teres. Dalarna, Ludvika AKA (Ludde) as i cal it ;)
fint, Väldigt fint landskap!! vi bodde hos hennes föräldrar som var så rara och bjöd på alla måltider som behövs för att klara ett dygn! vi tjoa och tjimma! spela kort och körde historielekar sent på natten som uppskattades av både barnen och morföräldrar! :)
Jag har nu för första gången i mitt liv ätit blå potatis!!! riktigt coolt, visste inte att det fanns.. Å andra sidan har jag aldrig riktigt vart förtjust i potatis förens nyligen. ^^
Vi var och kolla lite på byggden träffade några vänner på fika och åkte hem för att träffa en god vän till Teres. Mona hette hon! åh så go!!! vi hade så trevligt att vi helt hade glömt av vad klockan var när vi kollade och att vi skulle vidare ut på stan för att se vilka som hängde där. Så det var bara att snabbt pallra sig vidare.
 
Jag hade verkligen kunnat tänka mig att bo i Ludde om jag bara ser till den vackra naturen och inte tänker på avståndet eller hur litet och inskränkt det är. Men så är det ju med alla småorter, alla känner alla. Det kommer man nog aldrig ifrån om man vill bo i en småstad oavsett vart den ligger. :)
 
Tack Teres och tjejerna för ett underbart besök! det får vi göra om. Nästa gång är det er tur att komma till mig ;)
 
(Förlåt att jag inte har en Dalabild!! Men det var meningen att jag skulle satt mig på den stora Dalahästen i bygden och fotat men han sprang iväg....*humor*)
får bjuda på en googlebild istället.
Min häst
 
Puss
 
Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha åh härligt. :))

Och näe, ingen aning. Många tror att bilden är fejk eller att det är TV:n som är på men jag vet själv att den inte var det. Men vi har inte sett eller hört något mer spökeri efter det iaf :)

2012-07-25 / 15:34:01     URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?