Jag har ju fyllt år med

Jag glömde av min egen födelsedag....
 
,,,hur kan man glömma sin egen födelsedag?? 
förr var den dagen de viktigaste på hela året för mig, mina nära och käras födelsedagar inkluderat.
viktigare än jul... OCH juuuul är viktigt.. Eller påsken, jag älsar påsken!!!
 
Man förändras väl, och förändring är bra antar jag.. Så jag glömde min födelsedag, ganska skönt faktiskt!! lika så glömde jag lägga ut ett inlägg och berätta om hur den var ^^ Trots att jag missa allt hade min underbara sambo bjudit hem en del godingar på kaffe och tårta...tårta? tänkte jag, ja har ingen jäkla tårta hemma??? så jag fick ta min skit samman och baka en tårta.. Tror nog det var första gången i mitt liv ^^ Jävligt lätt var det så det blir fler ggr.
Jag fyllde år en måndag och mina vänner från ulricehamn kom och fira mig dagen innan istället (Söndag) Så vi alla drog till Liseberg och jag fick en liten gotte-bag av Therese och Calle! jätte mysigt, i den fanns allt jag gillade: mörk chocklad, marabou, mandlar, sesamkakor!! MUMSSSSSS! blev skit glad och just för att de hade tänkt på vad mina favorit gottegrejer är<3.
Mamma gav mig en heeel helgs städning, ska nog önska mig det nästa år med! BÄSTA nånsin ;)
Pappa och maggan kom en sväng på förmiddagen och jag fick ett helt sätt med kastruller och stekpannor samt en vass kniv som morsan lyckades skära sig på xD!!!
 
några dagar efter hade jag åkt hem till Timmele och mormor o moster kom på besök, MORMOR KOM MED SIN TÅRTA! himmelskt!! de bästa jag vet är hennes tårta!! <3
Therese och Agnes kom med en sväng mycket mysigt. fick en härlig bag av Agnes med en tidning och några kinderägg (ÄLSKAR KINDERÄGG) av moster fick jag nagelack, förlack efterlack osv! AS BRA VA DET!!! :D
Mormor gav mig hemmagjord vinbärssaft!!! <3 och ett par silverbestick som jag samlar på :)
 
i förrgår kom Svärföräldrarna Thomas och Annelie och firade lite, med kaffe och mys. Jag fick en fonduegryta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ KUUUL! har verkligen önskat mig det, men hade nästan glömt!!! :D så nu har vi bokat in en fonduemiddag här hemma tillsammans! <3
Jätte fin födelsedagsvecka! TACK ALLA SOM BIDROG!
 
FÖR ÖVRIG MIN TÅRTA PÅ BILD
PUSS <3
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?