Inredning?

Jag lovade ju att lägga upp bilder på min bokhylla som jag gjort om. tyvärr har jag inte lyckats få tag i nån bild på hur den såg ut innan jag gjorde om den. Men jag lovar er att den va INTE grann! lite halvmörkt trä ungefär som alla trämöbler under 60-talet. så!

Nu är den lite mer i ELIN stil. är inte färdig dock, Det ska på dörrknoppar i porslin på lådor och luckor och sen ska jag förmodligen ha annat i hyllan, detta var bara lite för att se ungefär hur den kommer bli. :)
 Jag ska ta en till bild när jag känner att den är helt klar, inredd och allt och då hoppas jag att jag hittat en bild på hur den såg ut innan.
 
Tavlan under är ett annat Projekt ;) säger inte vad det ska bli än men ni ser lite av det i alla fall. Allt går åt rätt håll än så länge. lite svårt att hitta just den saken jag vll ha för att det ska bli klart. Jag är så jävla kräsen så det tar ju 100 år!!!!!!!! men ska försöka snabba mig ;)
 
Puss på er <3
 
 
Kommentarer
Postat av: Garnis

gillar :) så fint

Svar: gillar du den :) Kraaam!! <3
EléPeléBus

2012-07-20 / 01:24:59
Postat av: Brush

Jävlar vad nice!

Svar: Elle huuur! det ble bra va! :D
EléPeléBus

2012-07-20 / 15:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?