I SUCK ON YOU!!!!!

SÅN SUGIG JÄVLA MORGON!!!!

Vill börja med att påpeka att när vi var i Thailand minsann och det var 100grader varmt och skinnet nästan koka i solen så hade jag fan inte vättskebrist en enda gång.. jag mådde inte dåligt en enda gång. Jag åt som jag skulle drack som jag skulle. Allt va hur bra som helst.
Men i den svenska sommaren som är den mest överskattade skiten så blir jag dålig!! dricker säkerligen för dåligt, äter helt klart för dåligt för annars skulle jag ju inet må illa och känna mig matt exakt som jag gör när jag får brist på nått av det. Fattar inte hur jag lyckas!!?

Trots att jag va jätte duktig igår och åt en jäkla massa. OCH DRACK som en liten jävel så mådde jag skit när jag vaknade. hungrig som FAAAAAN och mådde illa. så det va bara att trycka i sig två mackor och ett stort glas ramlösa. OCH NU ÄR JAG HUNGRIG igen! :OOOOOOO!
Skjut mig någon för detta kan ju inte vara som det ska!!!
nu sitter jag här med huvudvärk av nån dum anledning. 'Hoppas verkligen jag har med mig Ipren... Mina allergimediciner glömde jag ju hemma.!!!!!!!!!!!!!!!!! och just idag av alla dagar har jag skit ont i ögonen. säkert för att jag inte tatt medicinerna, och säkert därför jag har ont i huvudet.

Aja det löser sig nog under dagen. hoppas ni mår bättre än mig :)

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Jag dricker och äter jättedåligt i Sverige men äter och dricker som en gris i Thailand, haha. Alla säger att de äter mindre i värmen, inte jag. Jag äter mer. ^^

Och vad härligt! Ha så trevligt på Öland. Solen kom då hit iaf så jag är mucho nöjd. ;-)

2012-07-27 / 18:04:04     URL: http://gaymasen.se
Postat av: LINN

haha ja vi bjuder på den ;)

2012-07-27 / 18:23:29     URL: http://livingmylife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?