Fullt ös!!

Här hemma är det fullt ös!
eller ja, kanske inte här hemma men runt om kring mig i alla fall. tyvärr har jag inga roliga bilder att bjuda på och därför känner jag kanske inte att det är så roligt att blogga när jag inte kan göra det när och hur jag vill. segt som fan är det, känner mig lite deppig för det.. E så många ggr som jag tänker *åh detta måste jag filma.. detta måste jag ta kort på eller detta ska jag skriva så jag kan ta med det i bloggen* Men icke! segt som kola går hemsidan sen uppdateringen de gjorde och mobilen har jag inte fått nån styrsel på än.
Posetiviteten flödar här idag märker jag ^^ Skit samma får ändra tankanra lite!
 
hur som: hjälper morsan för fullt med rännsningen hemma! Det var mer än jag trodde, hade kunnat göra ett avsnitt av maniska samlare här hahah! *skämt å sido!*
marknaden är i full gång och jag känner inte att jag dratt in så mycket kosing som jag önskat, typiskt! men men bättre lite pengar än inget alls :P har hängt med morsan i 14 dagar 24/7 och ärligt talat så är det lite påfrestande då man är van vid att få vara själv ni vet.. Absolut inget illa ment mot morsan eller nått med ah det blir lite mycket när det är ovant :) det reder sig snart mina vänner. frukta icke ^^
 
nästa vecka är det jobb igen som gäller, ska bli gött till helgen drar jag till Luddvika med Teres, ska bli SÅÅÅÅ kul!! och veckan efter det drar vi till Öland! allt på en och samma gång men ibland e det kul det med :)
 
Två suddiga bilder från camen! BRA GREJOR BRAA GREJOR ;)
 
ler fasten jag känner mig snee ;) ah ni fattar greje´n :P
 
pöss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?