Fredag den 13e!? NOT!

Tja, skulle precs posta detta inlägget där jag skrivit att det var fredagen den 13e... IDAG!?!?!?! måndag-fredag.. same same but different som man säger ahsååååaaahhtteee!!
 
Slutar jobbet om 10 min. skönt för jag känner mig inte speciellt kry :( Har hängt med sjuklingen nummer 1 som för övrigt e morsan och ah, att tro att man klarar sig är väl kasnke lite att ta i. Träffa Pingu och Lisa igår som även dom vart sjuka nyss så tänkte att jag säkert blitt dubbelsmittad ;)
 
nääää.. så farligt är det inet. ont i halsen som en tok och värk i munnen efter mina sega visdomständer, inget allvarligare än så :) Tur det ;)
 
Efter jobbet idag så tänkte jag laga fläskokottlätt me potatis och brunsås. E SÅ HUNGTIG så vill ha massa massa maaat!!
sen ska det målas klart och fixas. Sen får vi kaske besök.
 
hörs sen ;)
 
Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?