FALKENBERG!!!

Falkenberg var skit bra, trots vädret som mestadels bjöd på regn så var det riktigt mysigt ^^
 
 
älskar det! det var länge sen jag var i Falkenberg faktiskt och detta var en perfekt mini-semester innan semestern kanske man kan säga. Patric semester börjar ju inte förens v 31.
Patric och jag anlände till Falkenberg på fredagseftermiddagen och stannade till söndag. Men Thomas och Annelie och deras vänner Helena och Geir med barn hade vart där sen början av veckan om jag inte mins fel. GÖTT!!
För oss så blev tre dagar aldeless perfekt: Vi åt god mat, spelade sällskapsspel,  spela kubb, satt och tjöta, dansade och mycket mer där till. 
 
vi var riktiga strandloppor och höll hus på stranden trots de kalla sommarvädret. Det blåste som bara den när vi kom ner till vattnet, men vi valde att sitta där ändå. Det kallar jag att kräma ur de lilla som finns att ta av denna sommaren. Jag hade paltat på mig min bikini  under mina strandkläder. i hopp om ett dopp! så fel jag hade haha!
 
 
 Lite bilder från helgen:
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?