En annan del av Öland

Jag har sen en tid insett att vlogg.sr inte har en app för android telefoner....? Varför vet jag inte. men det borde de ju skaffa tycker jag. Längtar ivrigt tills det blir fixat.. tills vidare får jag bråka med blogg.ses vanliga hemsida via telen, vilket inte är så där jätte lätt alla gånger.. (yes. det går att skriva.*skriver som en dåre* telen uppdaterar sidan mitt i skrivandets mest intensiva stjnd och man kan OMÖJLIGT fortsätta blogga.. och ah så håller det på tills man nån gång under alma försök lyckas knåpa ihop nått ändå.)

Nu har vi i vilket fall vart här på Öland sen igår eftermiddag. När vi kom var det disigt men fortfarande varmt. vi gick på resturang och hade det allmänt gött.. Idag har det väl inte vart riktigt lika kul. det har blåst och regnat i stort sett hela dagen.. Det har helt enkelt blivit en mysdag i stugan. men fyra pers på 16kvm kan bli lite väl om veckan fortsätter i den här stilen.. Jag hoppas innerligt att det blkr bättre :-)... men som sagt. Trots vädret så har vi det jätte bra och vi kommer bra överens allihopa trots de lilla utrymmet ;-)

Puss på er <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?