Det vackraste med livet är kärleken!

Hitta denna fina bilden från thailand idag ^^
Jag gillar den även om den är mörk, grynig och att vi ser ut som två små skära grisar, med frssigt hår och inget smink!! För här är jag SÅÅÅÅÅ Lycklig!!
Det är inte nödvändigt vis för att vi är i Thailand. (eller visst, det var en säker stämmningshöjare) Men det var verkligen att vi satt där och myste och pyste! och så Pussar väääärldens bästa kille i hela världen mig på kinden. så där gött som bara han kan! förmodligen gör han det inte anorlunda än någon annan, Men ändå.. Det är Patric och det kan ingen annan slå!!!
 
Ju mer tiden går så känner jag verkligen att detta är på riktigt. Dock har det kännts som på riktigt hela tiden men ja, ni förstår.
Som nu de senaste två veckorna har jag vart ifrån honom en del. Han har jobbat och jag har spenderat mycket tid med min mamma. Det har gjort att vi inte kunnat ses knappt. Inte heller sova ihop på ett ex antal dagar. OCH hur mycket jag än vill förneka att jag sover sämre utan honom så måste jag erkänna att det va fan de värsta 10 nätterna i mitt liv hittills!!! =O
 
Jag kunde inte somna, Jag låg vaken av ingen anledning, jag knappa på telefonen, jag kom på mig själv liggandes och stirra rätt ut i de mörja rummet!?!?!
Jag fick liksom ingen ro, och ändå tänkte jag inte på något speciellt. det var heller inte så att jag låg och toktänkte på Patric så där som man kunde göra när man var nykär. I dom "unga" åren som jag får kalla det nu när jag fyllt 21;) dom yngre åren, ni vet första gången man blev kär på riktigt. eller ja, för mig var det 8-9 år sedan jag verkligen va så där jobbigt kär så man knappt kunde äta eller andas utan den personen. Fruktansvärt tacksam för att den tiden är över!
 
Så har det aldrig riktigt varit med Patric, Det har liksom vart så självklart att det inte ens var lönt att förneka det när vi kysstes första gången. Vi skulle igentligen "BARA" vara kompisar, (Enligt min plan) Hade inga tankar på något annat.. Men det ändrades ju ganska fort efter det!
 
AJA tillbaka till sängen: När jag väl somnade så var jag liksom i en sån där irriterande dvala som man kan vara sina dåliga nätter, Man vänder sig om, vaknar. Någon stänger en dörr, man vaknar. Man är på vääääg att somna men vaknar för man tänker *Yes nu är det nära!! John Blund här KOMMER JAAAG!* och så börjar det om igen!
Jag höll på att bli galen, Jag ville BAAARA hem till honom, hade så jäkla tråkigt och jag vet att även om jag hade gjort precis lika lite med honom i min närvaro så hade jag ändå inte kännt mig uttråkad eller rastlös! Jag känner mig verkligen inte hel utan Patric och det är så skönt att känna det!
 
Jag älskar min Patric för allt han är, både det bra och det dåliga.. dock för att dom dåliga sidorna är ganska milda. Det är liskom lätt att älska honom! ... Det hade nog vart det svåraste någonsin att inte göra det!
 
Det finns inga ord som kan beskriva kärleken och samhörigheten jag känner när vi är tillsammans! Han är min familj och det vackraste med mitt liv är vi! Och jag ser fram emot ett långt och lyckligt liv med honom!!
 
God Natt
<3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?