Videoblogg? JA/NEJ

Hej!

Vad hännndeeeeer?'

Här händer det inte mycket kan jag säga. Patric är hemma hos Pingu och ska sova där inatt. Så här sitter jag hemma, ensam och övergiven *snyft*.. NÄÄÄÄ! det e rätt skönt faktiskt att få vara lite ensam ibland med, jag kom hem o jag vet inte riktigt vart jag la min tid eller hur den kunde svicha förbi så fort, för nu är kl snart 10 och jag tänkte att jag skulle försöka lägga mig vid 11 idag.. har blivit kl 1 hela veckan vilket inte alls känns så där idialiskt eller vad man säger ^^?
Jobbet idag kan jag väl beskriva som ostrukturerat vilket inte riktigt var från min sida sett utan vissa andra medarbetare. och igår så slutade jag mitt kvällsjobb :D, jag tycker det är extremt skönt och jag känner en stor lättnad att inte behöva gå dit nått mer när jag ändå inte känner för det.. Johan *Chefen där* kallar mig Mona Salin då han inte vill påstå att jag slutat helt utan att jag tagit en "Paus" ;) kalla det va ni vill, den som lever får se vad det blir.. jag har i alla fall alltid en plats där och kommer hjälpa till nån gång ibland om man behöver lite extra klirr i kassan..
För övrigt så kan jag la säga att jag ska försöka göra lite ändringar här, eller jah.. Jag ska börja köra videBlogg istället känner jag, tror det kommer hända mer på så vis och om jag kan slänga in videos från min mobil så kan det komma ganska roliga saker lite då och då, vilket kanske skulle vara roligare för mig med som stör mig riktigt mycket på att jag aldrig kan centrera mig till just ett ämne när jag skriver, utan jag skriver om 40 saker som bara blir jobbigt.. men vi får se. jag måste försöka lära mig hur man lägger upp så om folk vet, hör av er till mig SNÄLLA det hade hjälpt jätte mycket :)

Just det: en låt som verkligen får mig att må så sjukt konstigt *på ett bra sätt* är denna: long time feat andreas moe. LYSSNA PÅ DEN!

puss o kraaaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?