Sista gången innan Thailand?

Hej alla goda och glada, maten lagas och jag ligger o päser i soffan.. Livet är fint ibland ;)
Hoppas allt är bra med er och att helgens bravader inte tog allt för hårt.. själv känner jag mig ganska utvilad, liiite ledsen för att helgen gått lite för fort och att jag själv inte hunnit med att ens komm in i helg-mode..! MEN det har trots missödet vart en riktigt bra helg.. Kort o gott kommer jag bara klena ner lite i ordning vad den bjudit på och så kommer det två heeeelt invalida filmer när min data väljer att göra det ofentligt... jag har redan lagt upp dem men de syns tydligen inte på min sida om man kikar in där... så med det förstår ni nog att mitt videobloggande inte riktigt gått åt den riktningen jag velat.. MEN DET KOMMER :D

I fredags drog vi oss mot byn efter jobbet: fredagen var lugn och skön, det gjordes inte många knop, Anton va inte hemma så vi sov i hans rum o njöt av de vi åstakommit, ni som hängt med ett tag känner kanske till att vi gjorde hom brorsans rum i julklapp till honom, nu e det redigt frächt där :P

Lörda: FULLSPÄCKAT!! kan jag säga, kan inte förstå hur man kan hinna med så mycket saker på en dag som vi gjorde den dagen.. Upp tidigt käka frulle med morsan, vi packa en fikakorg o drog till Badhuset/gymmet för en trevlig förmiddag/eftermiddag.. Grabbarna o Agnes de simma hejvilt o jag flamsarunt i gymmet och gjorde...? inget vettigt i alla fall.. Bada lite, basta lite... Hem för o fixa sig.. UPP UPP & IVÄG på 40-år kalas för Affes fru Teao, som inte visste nått, alla sjönt och alla klappa och hon blev heeeelt stum, hon grät flera gånger, hon blev jätte glad. god mat fick vi o allt.. kvällen rulla vidare o hjärtat o jag drog oss till Emil Ejderhalls nya lya på lite förfest innan resten av gänget drog till krogen.. vi drog oss hemåt då vi skulle träna med far tidigt dagen där på.
hemma vare TV o mys på hööööög nivå! FET LÖRDAG FEEEEEET!

Söndag, vaknade vi & Patric kännde sig inte riktigt kry så det blev  ingen träning, lugnt o skönt vare hela förmiddagen.. nästan lite tråkigt om man frågar mig ;)
kl 3-4 där nån gång bestämde vi oss för en härlig eftermiddag i skogen med korvgrillning och lite kvalitetstid med Pappsen o bonus mamma Maggan.. Morsan skulle hängt på men hon hade vart uppe länge dan innan o va heeeelt slut så hon stanna hemma, kolla på 101 dalmatinerna ;)
riktigt härligt var det i skogen.. kände verkligen att det var ett måste innan man drar till Thailand och snön kanske är borta för denna gången sen när man kommer hem.. 
 
Mycket nöjda och glada åkte vi snällt hem till vårt här i göteborg och nu väntar en oerhört tung vecka på jobbet.. När ens hjärta o hjärna dratt på semester redan så känner man att kroppen bara dreller kvar här... hoppas tiden går fort ^^ 



40 åringen o hennes man
Dessa två är ett heeeelt enastående par,
dem som får träffa dem någon gång ska
skatta sig lyckliga, är så glad att de är i mitt liv <3
och att vi bor så nära varandar hihi ^^


40 års kalas!

Lena o Emil i hans nya hem :)

Jag har de snyggaste och framför allt galnaste kompisarna i historien <3




Ha det fint allihopa, LOVE YOU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?