Thailand 2012

Ja, det vankas resa...!
för er som inte känner mig eller som inte har följt mina osammanhängande uppdateringar de senaste så ska jag o min gooding på en tripp till Thailand..
Vi åker den 12e Februari och kommer hem den 28 Februari. så två veckor med sol o bad blir det..
Redan nu ångrar jag att vi inte tog 4 veckor som min kollega Emma o hennes killa gjort. LYX!!

Vi ska åka til Koh Lanta vilket kommer bli riktigt kul, jag visste först inte alls vad jag kunde förvänta mig av en resa till Koh Lanta.. Det vet jag fortfarande inte iofs. Först fick jag höra att det va de sämsta stället att åka till, då det bara var stenstränder och ingen sand, lite och göra och mycket svenskar där... lät ju inte alls jätte kul?
När jag hört mig för lite mer fick jag reda på att just där vi ska bo är den enda fina sandstranden och ett jätte bra område, nära piren med båtar så man kan åka på turer dit man önskar.. Då blev jag lugn igen och känner att detta inte alls kommer bli så dumt :P
Hotellet vi ska bo på heter
Ananda Lanta Resort
och är ett ganska fint hotell,
Tänkte faktiskt bjuda på lite bilder, så generös är jag idag

Bilder hittade på Fritidsresor.se

Bilder hittade på Fritidsresor.se

Bilder hittade på Fritidsresor.se

Bilder hittade på Fritidsresor.se

Bilder hittade på Fritidsresor.se

Bilder hittade på Fritidsresor.se


Om det kommer komma fler bilder under resans gång och om jag kommer blogga varje kväll.. Förmodligen ;)
DET ÄR EN SJÄLVKLARHET när man har internet på rummet!

Puss och kram på er <3
Kommentarer
Postat av: mamma

tycker det ser helt okej ut hotellet härligt härligt polen ser inbjudande ut också puss puss

2012-02-03 / 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?