Patric Sug&sex!

Jah!?
Man kan ju undra hur sunt vårt förhållande är..? det är spännande kan jag lova ;)

haha! Till ruburiken är det väl på sin plats med o säga att patric fyllde 26 i onsdags (SUGOSEX) som han gärna säger..

Han önska sig iiingengtin o tyckte inte att det va så viktigt... KATT..A..STROOOF kännde jag och börja genast smida planer så de knaka i lägenheten - Kommer till det sen ;)

Vi bjöd hem Patrics far och hans extramamma Annelie på lite Thaigryta innan resten av folket kom. Det va jätte mysigt, och även om jag själv var som ett känslomässigt vrak den dagen (av helt ovesentliga anledningar) så var det sååååå kul o träffa dem igen och det känndes bara för tråkigt när de va tvugna att gå.

Vännerna kom på kvällkvisten och det blev glasstårta o kaffe :D MYCKET trevligt och det blev en riktigt bra födelsedag tyckte både patric o jag.

Men som sag, jag ville ju ge honom en present och jag kunde inte låta bli även om han sa att jag inte skulle köpa nått. Finulig som jag är så gjorde jag inte det heller ;)
Jag gjorde en hemmagjord present: kärlekskuponger! :) Jädra stålt jag va över mig själv när jag väl knåpat ihop den röran haha!

han fick 10 kuponger med lite allt möjligt kul på bland annat: Massage, slippa valfri hushållsyssla, Nakenlördagar, hembakat bara efter hans behov osv. :P det var faktiskt väldigt kul att göra och han uppskatta det väldigt mycket :P Så jag rekomenderar verkligen det om man gillar att ge presenter med lite själ i, så är det där perfekt, till ens partner, eller varför inte en familjemdeläm eller nära vän, man kan ju faktiskt skriva vad som på lapparna :D




Puss på er <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?