på jobbet är det livat!?

Inte för att vara sån då, men jag är ju ingen duktig arbetare... I alla fall inte efter lunch, jag får alltid sån matkoma så om inte hälften vore nog! guuuud...
Ni vet när man sitter och gör något viktigt, pluggar, jobbar eller vad det nu kan vara och man känner hur man försvinner, det liksom pirrar i hela kroppen.. Så känner jag. OLIDLIGT...SICKEN TORTYR!!! inte mitt fel att maten är så go jämt o jag käkar för mycket ^^ o att jag la mig för sent igår är heller inte mitt fel, eller??

Hur som haver så e jag dötrött idag, förstår inte hur jag ska orka träna på detta o gå på möte eller vad jag nu ska hinna med.. jag e så trött så trött.. Kanske om jag går hem o sover och börjar träna sent idag istället?
ingen dum idé, kan funka! :P

Nu e det bara 2 veckor kvar tills vi drar till värmen och resfeber eller inte, jag packade igår HAHAHA!!
men det var kanke lite preleminert det där.. det var för säkehetskull, så jag itne glömmer nått ^^
jag längtar jätte mycket och börjar redan gräma mig åt att det inte är 4 veckor istället för 2 haha! sen längtar jag när vi kommer hem efter resan då vi ska börja planera nästa resa. Men jag kommer BARA BARA BAAARAAA va i Thailand när jag är där o inte sitta o tänka på nått här hemma eller saker jag ska göra när jag kommer hem... hoppas det blir så nu.. Alla som känner mig vet EXAKT hur detta kommer sluta ^^

aja jag får la fortsätta knega här. rasten börjar om 20 min HEJJA HEJJA!!! ^^


Puss på er mina gurkor!! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?