Mitt liv i ett svep!

YO mina sötingar :P
sorry för dålig uppdatering, tyck va ni vill.. själv e jag besviken.. vet att jag kommer ångra mig den dagen jag verkligen vill tillbaka o kolla vad som hände runt denna tiden och så finns det inget att läsa (Y)

Fuck it and move on!

Smått med uppdatering från all galenskap som hänt! UTAN ORDNING

1. livet går vidare efter förra inlägget när jag blev sjuk så har jag inte hunnit träna än. blir nog i mon ;) ska ta lite kort så ni får se, lite annat än gymmen från Ulricehamn hehe ;)

2. jag har köppt nya bikinis till Thailand, ganska nöjd men vill ha en vit med.
 så här ser det ut bakifrån :P
Den 3e bikinin hittade jag ingen bild på.

3. min telefon är äntligen laaaagaaaaad ;) har vart på lagning 2 ggr i rad.. *Suck* så äntligen ska jag skaffa mig lite tillbehör

4. Jobbet rullar på med den vanliga, OMG faktorn, man slutar aldrig bli förvånad och så klart kan jag inte skriva om jobbet allt för mycket här :P



5. Jag har börjat käka LCHF (Low Carb High Fat) and i löööv it! underbart! :D


6. Gick ner 2 kg på 1 ½ vecka även om jag låg hemma och va sjuk!

7. Börjat planera resa nummer två med två underbara personer som kommer vara i september/oktober nån gång! *Hemlis hemlis* ;)



8. Min mamma är den starkaste kvinnan på denna planet och jag älskar henne för det <3<3<3



9. Världens bästa Teres, min bästaste bäste vän är så saknad när hon är borta i luddvika, jag vill bara att hon ska flytta hem till götet igen. har sånt jävla tråkigt liv utan henne, <3



10. kompisar? jah hehe! jag umgås med dem hela dagarna på jobbet, det är inte alls dumt :P Jag och Emma ska åka samtidigt till Thailand, nästan till samma ställe, dock ska hon va borta en månad och jag bara 2 veckor... nu är jag avis kan jag lova er ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

den är riktigt snygg den lila bekinin tycker jag. puss ett klipp kan man säga

2012-01-19 / 14:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?