Ny istid!?!?

Ja man kan ju börja undra! jag är inte den som klagar alla gånger direkt men asså kom igeeeen!? så här kallt vill jag inte ha det i januari.. Gärna februari dock eftersom jag ändå åker bort... fast när jag tänker efter.. NÄ
Sen minusgraderna bet tag i Göteborg har jag frusit varje dag, VARJE dag...Konstant. Jag lovar.
Det enda jag tänker på hela tiden är värmekuddar, varma bilsäten, en jävligt varm bastu eller att bara ligga i sängen hela dan... Kan man sjukskriva sig för frostskador? får fan testadet nån gång alltså ;)
NE nu får det vara slut på dummheterna, SOMMAR, SOMMAR O SOL! det vill jag ha.... Tänka sig att man aldrig blir riktigt nöjd.. i sommar kommer vi göra som förr, klaga på de dåliga vädret, klaga på alla kryp som är överallt och ja att vattnet kommer bli badvänligt för sent för att kunna njuta till fullo.
Alltid är det nått. Right?


Så här sere ut i gbg!! va glada att ni inte är här! ;)

Självporträtt? så här ser jag ut när jag kommit till jobbet varje morgon de senaste 2 veckorna xD



ska jobba över idag så jag kommer inte komma hem förens vid 22 senast.
Patric ska nog med jobba över idag.
kanske om man har tur så kan man träna lite på kvällen, om jag lyckas smita förstoss.

aja: Puss och kram på er <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?