Fredagsmys?

Jag ligger här i soffan, faktiskt ganska besviken på mig själv. Att jag skulle träna idag blev det inte mycket med då jag vaknade o kännde mig som en stor varböld....!  jag låg i sängen till kl 14 och älsklingen bjöd på frukost i sängen... Allt för att jag skulle må lite bättre o vila så länge som möjligt.
Jag blir så trött på mig själv.. Att jag är så ivrig att komma iform igen att jag glömmer av att vila..! Vila som är de viktigaste delen när man tränar, klart jag blir sjuk!!
Jag hoppas verkligen att jag är frisk i morgon så jag kan träna. dock är jag nerbäddad här i soffan som en zombie så vi får se hur det blir med det, Patric tände massa ljus överallt och fixa ett mysigt program på TV innan han drog till Nicklas för grabbkväll, och jag har Tankeboken (En sorts dagbok man skriver i vid behov.) som ligger här på soffbordet, finns så mycket och skriva om, tankar och kännslor men just nu orkar jag ingenting.. ni vet,, när man bara är så jäääääävla förkyld att man inte orkar röra sig.. så äre hahah!!

Igår var vi och firade Bergwall med middag på Cicero. Jennie hade fixat och donat som bara den och det var jätte bra! tyvärr var folket som jobba där lite skumma och lät oss inte sitta ihop, vissa fick knasig mat osv. men de stora hela var super duper och det var kul o träffa alla igen!

Inatt så låg jag uppe till kl halv 6 på morgonen och kolla på JVM i hockey, SÅ JÄVLA FETT!! fan va jag skrek o så frustrerad jag var när Swe hade så många skott på mål utan att få in pucken!! men Ryssland hade en riktigt grym målvakt så det e kanske inte så konstigt. Swe va kassa i powerplay men över lag va det as nice och guldet var välförtjänt, tack vare Zibanejad som gjorde de enda målet i finalen! GALEEET!!


Ingen snö i gbg än så länge, men det är kallt nu i alla fall. hoppas att det blir lite kallt så jag slipper börja med mina allergitabletter så tidigt i år. dock har jag ju käkat dem till ofrån tack vare värmen som fått gräs till o växa osv. aja, nu ska jag slänga på de nya VP avsnittet, hämta min nya hushållspapperställ som jag fick av anton i julklapp ;) (så jag kan snyta ut min hjärna)
sen ska jag nog bada lite! TUR ATT JAG LAGA MAT IGÅR till idag så jag slipper ställa mig med den skiten nu när man mår så fint!! xD

över o under, klart och slut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?