Soffpotatisen Elin Rosell

Det blev ingen träning idag! jag var för trött och det va verkligen FÖÖÖÖÖR kallt..
nu ligger jag och hjärtat nerbäddade i soffan med filtar och kuddar och ljus så det står härliga till!! Jag älskar Fredagskvällarna..
Blev ganska trött dock, får dra mig till kojs snart..
Vill bara tillägga att jag o hjärtat va o fixa dopresent och liknande till Lucas dop i morgon :) det kommer film i morgon, vill inte avslöja här fall i fall Nathalie ser ;) + lite bilder kommer säkert med... FAN kom på att jag skulle lagt upp bilder på Thomas födelsedag :O? får be om ursekt, jag är fööör trött för det. tar det i mon :)

Puss och Gnatt mina gurkor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?