sofar!!

Vi mar BRA! vi e inte doda vi har inte blivit uppatna av krokodiler eller natt liknande.
vi e i paradiset ;)

jahopp. sitter pa hotellets data nu. Forsoker ladda upp filmerna som jag lovade er. men det bara kranglar. Verkar som det funkar battre pa mobilen. men natt har hant med den, for det kranglar dar med! suck!!!
Nasta gang jag kollar med resebolaget om hotellet har internet ska jag verkligen fraga ut dem om allt.. segaste jag vart med om. haha. bara krangel o kranger.

aja Bilder kan jag nog bjuda pa i alla fall. om det inte kranglar med..!


Hepp....! det funka inte. o mitt konto pa Facebook kanner de inte igen heller. HAHHA BRAAADAAAAG!!! va e detta??!

och pa en kvart har min film laddat 4 % av 100.. JAG TROR JAG DOOR!

nu blinkar det ERROR over hela skarmen.. *Ropar* KAN nan lara mig thailandska sa jag kan forsta natt av den har skiten. fick leta en kvart efter *?*

hopp far losa detta pa annat vis kanner jag..! ha talamod! & skicka mig lite styrka - Det kan behovas..

NE NU GAR JAG O BADAR!!

Pussar och kramar till er fran oss har pa koh lanta.
Kommentarer
Postat av: mamma

du gör så gott du kan med den teckniken som finns på plats . det är bara roligt med det som blir att titta på vet du vell. du smörjer vell in dig med solskydd så det inte blir soleksem . glömmde skicka allahjärtan hälsning men du får den nu i stället puss o kram hälsa patric o de andra med puss puss

2012-02-16 / 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?