Skönhets och välmåendebehandling

God middag mina glada...!
Hoppas allt e bra med er och att solen gör er gott. Här i Göteborg är det nämligen klarblå himmel och vacker sol som gäller!
i morse så låg månen lågt över trädtopparna och glödde i en orange nyans. Mycket vackert och framför allt mystiskt..! Då kändes det som att det skulle bli en häftig dag.. Förstår ni vad jag menar då? förmodligen inte.. Men vissa dagar så känns det som världen verkligen ligger för ens fötter och som att just den dagen kan vara början på resten av ditt underbara liv ^^ som att allt kan hända eller som att bara nått helt otroligt ska hända.. Kanske ett helt nytt äventyr man vet aldrig. ;) det är verkligen tjusningen med det hela!

Jag har kikat runt lite och har efter INGEN tvekan alls valt att skicka hem Axelsons utbildningskattalog hem till mig. så när jag kommer hem från Thailand så kan jag kika helt fritt på massa olika utbildningar för massage, skönhetsbehandlingar osv. Axelsons utbildningskola är ganska dyr men den är en av de bästa i hela sverige. Som tur finns det kurser i Göteborg och inte bara i Stholm..!
Fundera även på att ta en 2 dagars massagekurs för hemmabruk tillsammans med Patric när vi kommer hem, HELT UNDERBART ;)

Vad säger ni, hade inte vart helt fel att lära sig lite skönhetsbehandling osv! jag hade nog verkligen gillat det :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?