Nu är vi hemma!

HEEEEEJ!

Efter den långa resan som startade i Koh Lanta kl tjugo över tre (thai tid) igår så var vi äntligen hemma i lägenheten vid 8 i morse. De var en minst sagt dryg resa hem o man försökte sova så mycker som möjligt. En rad bakom oss lite längre bort satt en tant o gorma att "slutet är nära.. Detta låter inte normalt, nu går nått fel" hon höll för öronen och gnydde obehagligt vid varje land o lyft.. samtidigt som jag tyckte synd om henne så kunde jag inte sluta lyssna på henne.


Som jag försökt o förklara tidigare så har internettet i Thailand inte vart så bra där vi varit så uppdateringen har varit vääääldigt låg. Så nu kör jag på med allt ni missat under tiden :P

Vi kör lite bilder i nästa inlägg innan vi kör filmerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?