Min tattuering

gjorde jag med bambo. han som tattuera mig hette wau. wau the bambo master (stavning?) sjukt nöjd o de gjorde inte ont alls. och de e inte ofta man kan säga att man blitt tattuerad me bambo


Så här fin blev den efteråt. Färgerna är inte så starka som på bilden utan de har lagt sig lite nu.
Så nu har jag en underbart vacker tatuering på vänster hand i symbol för min älskade mor, nästa tatuering kommer hamna på höger handled i form av en blomma med min far som symbål så klart ;) älskar er otroligt mycket och jag är så himla nöjd med min tatuering även om mamma fick sig en hjärtatack när hon såg den och kanske inte blev allt för glad. Men jag vet att hon gillar den ;)

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?