Lucas dop :)

Hör kommer en del bilder på Lucas dop, samt en film från fikat efteråt: har fina filmer på dopet. men jag har valt att inte lägga upp dem på bloggen faktiskt. Jag ger dem därför till Nathalie som är Mamma till Lucas och som har en egen blogg - så vill ni hålla utkik efter nått där eller om ni bara är sugen på att se hur hon har det, kan ni ju kika in (vackertmirakel.blogspot.com)

Coolingen själv fick sitta på kortsidan till en början :P

Men han ville häldre vara hos mamma och pappa o käka bulle :) blev lite sur.
Men han är fortfarande söt även om han e sur. eller hur ;)
Snygg tröja hade han med, glömde säga det när vi sågs :P

Emmelie, Hugo och Niclas.. :)
japp det var allt ifrån dopet för mig. Det var ett jätte fint dop och Lucas var jätte duktig :P
Vi åt massa goda kakor (Min frukost för övrigt) inte så där jätte bra, men gött vare ;)

ha det fint allihop
Puss o kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?