Beroende?

Beroende eller inte? jag har ingen aning, mitt förhollande med TV-serien Gossip Girl är inte sunt i vilket fall ^^
Vi har en sorts hatkärlek och det är ju aldrig jätte kul. eller?
Det var veckan efter midsommar förra året som jag låg hemma i sängen sjuk o eländig med skadad fot om ni minns ^^ sicket elände o jag haaaata det, att vara helt ur form och för första gången i ens liv hoppa på ett par kryckor och tvinga sig iväg till Liseberg dan efter skadan kanske inte va de sundaste valet i mitt liv :P O när jag låg i soffan framför TV:n var jag inte så där jätte glad heller. Det fanns bara skit på TV.. egentligen så inkluderade jag Gossip Girl i den benämnelsen.. MEEN! eftersom det bara va nyheter o keno på TV för övrigt så hade jag inget val, jag tvångstitta på Gossip Girl i 1 ½ vecka och började där efter att tycka om det.. Hade ju av ren tristess lärt mig vad karaktärerna hette, vad allt gick ut på och FASTNAT i skiten!!! nu e jag en trogen slav!
Trodde det va de sista som skulle hända mig kan jag säga, men icke ;)

De senaste avsnittet fick jag kalla kårar av, man visste aldrig va nästa move va. Från de ena till de andra kastades man mellan samvetskval och "äkta känslor" SINNES! och sen tog det en sån sjuk vändning att jag va tvungen o kolla igenom slutet en gång till för att riktigt fatta vad som hände hahaha! men det kanske bara va jag?

Ni kan ju kolla själva. Här är ett litet smakprov för er som undrar vad avsnittet har att erbjuda  ->



Kika även efter Avsnitt 14 som kommer ut den 6e Februari :P så jag hinner se det innan Thailand :D :D :D

nu ska jag gå o sova, även om jag inte ens känner mig trött efter detta dunderavsnitt!!!

'puss och kraaam <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?